sista onsdagen som 17

Idag är jag nästan frisk. Eller iaf till räckligt frisk för att kunna gå till skolan igen, och det är bra för imorgon ska jag göra spanska provet som har skjutits upp 2 gånger redan.
Idag har jag äntligen gjort som jag har sagt till mig själv att göra, och det händer inte så ofta. Jag har pluggat undan allt det som behövdes, så nu kan jag bara koncentrera mig på körkortet.
Igår pluggade jag bilens delar och ja, det är väl inte min starkaste sida. Men va tusan det ska nog gå. Och imorgon tänkte jag sitta på trafikskolan och plugga efter skolan, sen på fredag också. Och en hel del av söndagen ska gå till körkortsplugg. Och sen hela måndag kvällen, sen halva tisdag för då är det vår 6- månaders dag också så det får dela, och sen gäller det på onsdag!

Jag längtar efter Felicia min snea fjärt.


Kommentarer
MYRAN :)

haha ja, du skulle sett henne. Skratta så jag höll på att dö!

2008-01-27 @ 21:55:35
URL: http://fixfax.blogg.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Victoria

Man kan inte välja när och hur man ska dö. Det enda man kan bestämma är hur man ska leva.

RSS 2.0