Tacktacktack

 
 
Jag har återigen blivit påmind om vilken jävla tur jag haft som hamnat här. Igår på jobbet berättade jag hur läget med min rygg var och frågade om jag kunde sluta tidigare på fredag för att hinna till sjukgymnasten. Efter förfärade miner, frågor om vad min mamma säger om det här och historien om skiten men att få en läkartid erbjöd sig Fredric att röntga min rygg med sin röntgenapparat som han använder till hästarna. Så efter stängning igårkväll plockade vi fram allt, la mig på plattan på golvet i receptionen och provade oss fram till bästa resultat. 
Vilket blev så jävla bäst- ingen spricka!!!!!!!!!!!!!!!!! 
Är sååååå jävla tacksam och glad för att det inte var det som felade och att jag fick hjälp att få svar på det så snabbt. Hurra som fan!!!!!! 
Firade med ett thaipass där jag njöt av allt och kände mig lyckligt lottad att få vara där.
Ibland har man fan jävligt tur. Tack för att jag har det!!! ❤️
 
Jag är också lyckligt lottad som har världens finaste pälskling. Vad livet vore grått utan dig mitt guld.
 
/ Victoria 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Victoria

Man kan inte välja när och hur man ska dö. Det enda man kan bestämma är hur man ska leva.

RSS 2.0