Tänk om...

Idag när jag gick på jobbet och skulle hälla vin till någon fick jag en så stark känsla av att jag borde köpa en biljett till Melbourne och bara åka och hälsa på min australiensiska familj. Hur svårt kan det va?! 
I just det ögonblicket- inte så svårt alls.
Men vid närmare eftertanke är det ganska svårt just nu. Inte omöjligt, men inte lngt ifrån.
Tänk om det inte var så jävla långt till Australien, att det inte kostade jättemycket pengar för en flygbiljett och att jag inte har en massa åtaganden här hemma som jag inte bara kan åka ifrån.
Då hade jag åkt typ imorgon. 
Jag saknar Bruce. 
Och Evanne, alla djuren. Att jobba från tidig morgon till kväll med olika djursysslor. Få lära mig om historia eller vilken växt man kan använda som tvål av Bruce.
 
Jag saknar livet där så himla jävla mycket.
Tänk att det där är jag, på en unghäst som aldrig gjort det där förut. Aldrig burit runt någon på sin rygg. Och att jag fick lära mig allt av den där mannen. Lyllos mig. 
 
/ Victoria


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Victoria

Man kan inte välja när och hur man ska dö. Det enda man kan bestämma är hur man ska leva.

RSS 2.0