Min 26e födelsedag

Sicken jävla bra födelsedag jag hade. Här kommer bilder från den dagen:
Började med att jag fick frukost på sängen av Gusti och sen promenerade vi upp till stallet och myste med våra gubbar <3
 
Sen bjöd vi på våffelfika (såklart!) med största delen av min fina familj <3
 
Pussa lite mer på min guldklimp :*
 
 
Avslutade med romantisk middag på Gästis och sedan häng med mina finafina kollegor. Dem hade köpt blommor till mig och alla kom sjungandes genom hela restaurangen med tomtebloss och godsaker. Kära ni <3
 
Sen drack vi vin hemma i soffan och lyssnade på Håkan tills vi somnade. Så jävla fin dag!
 
/ Victoria
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Victoria

Man kan inte välja när och hur man ska dö. Det enda man kan bestämma är hur man ska leva.

RSS 2.0