Han där

Jag ombads att förklara hur mycket Finn egentligen betyder för mig, det är ju inte helt lätt att förstå. Han är ju "bara" en häst trots allt. Som jag ger så mycket. Tid, kärlek och pengar. I ändå ganska stora mängder.
Och för utomstående kan det säkert verka underligt, min relation till min ponny. 
Men när jag förklarade hur stor beydelse han har för mig, hur glad han gör mig, hur han funnits med i mitt liv genom alla upp- och nedgångar i hela sitt liv, hur jag lärt mig rida bla på honom, hur han visar att han älskar mig tillbaka och bara hela hans positiva och fina personlighet, gick det faktiskt fram vilken stor roll han spelar. Det finns inget "bara" med honom. Han är familj. Och han är bäst. Så jävla bäst <3
 
Bild från den 10 maj när han fyllde 22 år.
Han där <3
 
/ Victoria
 


Kommentarer
Stig-Allan

Finyy! Står ju som en utställningsponny också!! <3

2015-05-19 @ 21:23:19


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Victoria

Man kan inte välja när och hur man ska dö. Det enda man kan bestämma är hur man ska leva.

RSS 2.0