sådär

blöööö känner mig så sjukt opepp på det mesta. Ska snart köra till träningen men har ingen jävla lust alls egentligen. Har lust att dansa men nädå, det blev det inget med fastän jag tänkt det. Vad ska man bli när man blir stor? Orkar jag ha knappt med pengar mestadels? Orkar jag ha pengar men ett jobb som inte är min riktiga passion? Varför måste det finnas en enda pissigbajs väg till det jag vill bli? Finns det ett askul jobb som man dessutom får bra med pengar för tro? 
 
Jaja, det är bara en sån stund helt enkelt. Man får ha dem också. 
Lite svett o slag på det så blir det bra. En pas du boré hade också funkat jävla bra. 
Nästa gång.
 
Haj.
 
 
/ Victoria


Kommentarer
Dampe

Det löser sig ❤️

2015-09-29 @ 10:10:19


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Victoria

Man kan inte välja när och hur man ska dö. Det enda man kan bestämma är hur man ska leva.

RSS 2.0